fredag den 6. januar 2012

Fredag

Dagen i dag har været dejlig. Længslen efter weekend blev større, og da uret ringede følte jeg en lettelse. Jeg traskede langsomt hjemad efter en lang dag. Jeg smed min skoletaske, min jakke, mine sko og lavede mig en varm kop te. Jeg læste en meget interessant bog, og hyggede mig. Det yngre familiemedlem kom hjem, og vi tog sammen ned for at låne bøger, handle ind og have lidt tid sammen. Købte nogle bøger og bandt dem ind i et rødt silkebånd, og skrev "til mor" på et håndlavet kort. Spændt. Vi spiste sammen det sidste stykke kage fra igår. Så kom hun hjem, hun fik gaven. Jeg blev glad, glad fordi at jeg vidste hvor meget hun havde ønsket sig dem, glad fordi jeg ved at hun ved hvor meget jeg holder af hende, glad fordi jeg længe har villet gøre noget for hende, glad fordi at hun var glad. Jeg tog mit kamera og gik ud i haven. Tog billeder af en smuk himmel. Det er fredag. I dag er en dejlig dag.

2 kommentarer:

  1. tak for kommentaren forleden!
    dine billeder er skønne, sikke et talent!
    kindkys!

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det dog nogle fine billeder du har taget! :-) Sød blog btw.
    thitogemma.blogspot.com
    xx Thit

    SvarSlet