mandag den 2. januar 2012

Et nyt år, en ny begyndelse

Et nyt år er begyndt, hvilket byder på nye oplevelser og minder. Det kan også byde på en ny start. En frisk start. 2011 var for mig et anderledes år, og til tider en følelsesladet rutsjetur. Året 2011 var magisk, anderledes, en øjenåbner, smukt, dejligt og stresset.
Jeg lærte mig selv for alvor bedre at kende, og jeg udfoldede og udviklede mig selv som person. I år 2011 så jeg verden i farver.
Jeg er sikker på at år 2012 skal blive et endnu bedre år.

8 kommentarer:

  1. Hej Sofie, MANGE tak for den søde kommentar. Håber da du kommer forbi igen :) Kan se at du også godt kan lide at fotografere; mon ikke det nye år tilbyder en masse dejlige øjeblikke, der kan foreviges og deles på bloggen. Jeg følger hvertfald med :) Godt nytår herfra!

    SvarSlet
  2. Flotte billeder, det må jeg sige!
    Kraam
    www.mypage-freya.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det sidste billede er virkelig fantastisk.

    SvarSlet
  4. Ih tak for den dejlige kommentar - den varmede! Kan se at min søster allerede har været forbi og lige som hende, så tror jeg da lige, at jeg er med på en følger :) Er du ny i blogverdenen? Så velkommen til - jeg fornemmer klart, at din blog bliver værd at følge.

    Godt nytår i øvrigt,
    Kh Sheena

    SvarSlet
  5. Flotte billeder af fyrværkeri, og fed blog ;)
    Smut endelig forbi Fashionislikecandy.blogspot.com (:

    Hugs <3

    SvarSlet
  6. tak for din lille kommentar på min blog.håber du har lyst til at komme forbi igen.
    hvor er din blog dog fin. jeg følger ihvertfald. (og sikke en titel din blog har)

    knus..

    SvarSlet
  7. Thanks for det comment, Louderthandrums.
    Mange tak for jeres kommentarer, det varmer!
    Sheena: Ja jeg er ny i bloggerverdenen, det er stadig meget nyt og spændende.

    SvarSlet