lørdag den 14. januar 2012

Sol, skov, strand

Solen skinner, og udenfor kvidre fuglene. Vi to, du og jeg, går tæt sammen, ned mod den søvnige skov. Solen titter frem imellem træerne, og jeg smiler ved tanken om at der ikke er så længe til foråret. Længere fremme kan jeg høre mågernes skrig og bølgeskvulp. Solen skinner i mine øjne og vinden tager i mit hår, og den friske duft af hav og tang når min næse. Det er godt. Vi går rundt i det hvide sand med de mange farvede sten, som vi samler op og kaster i vandet. Det siger et lille plop hver gang stenene rammer. Tusinde af ringe dannes i overfladen.

3 kommentarer:

  1. Your photographs are so gorgeous !!

    SvarSlet
  2. Hej Sofie :) Fin blog, og vildt skøn titel. Jeg er blevet fast læser, håber vi kan følge hinanden? :) Møs.

    www.annemetteannemette.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Du kender mig sikkert fra stilhedfoerstorm.blogspot.com // this is my fashion
    Men jeg blev desværre hacket og mistede alle mine læsere, jeg prøver at skabe det igen, og bygge det op.
    Det kunne være rigtig rart hvis du gad følge. Det håber jeg.
    leasorensen-stilhedfoerstorm.blogspot.com

    SvarSlet