mandag den 9. januar 2012

Stilheden er smuk

Det var så småt begyndt at sne udenfor og det var et smukt syn. Jeg sad ved mit vindue med en varm tyk strikbluse på, min skoldhede te som med en damp steg mig til hovedet, og beundrede de smukke snefnug som kom langsomt dalende ned fra himlen. Udenfor var den vilde frostdækkede have fyldt med et tyndt lag af sne. Da jeg havde drukket min te op, forlod jeg vinduet, tog mit kamera over armen og vandrede ud i den hvide tågede have. Snefnuggene lagde sig i mit hår og landede på min næse. Det gav et lille sæt i mig hvergang et lille koldt snefnug ramte mig, og smeltede på min varme kind. Der var helt stille, der var smukt.

10 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar.

    Dine billeder er helt vildt flotte! :-)
    Knne du tænke dig, at følges via GFC?

    SvarSlet
  2. Rigtig smukke billeder!!
    Er vild med din blog :-)

    xx

    SvarSlet
  3. Fede billede, elsker din blog♥ Skal vi følge hinandens?
    -Daniela
    http://danilikesthis.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Mange tak for kommentaren på min blog, det varmer! Du har en meget fin og inspirerende blog med nogle meget smukke billeder. Følger dig nu(:

    SvarSlet
  5. Du virker meget levende. Det kan jeg godt lide. Måden du skriver på - på trods af din unge alder, ret moden. Thumbs up herfra!

    SvarSlet
  6. Virkelig flotte billeder. Elsker dine fine tekster. Er fast læser nu.

    rebeccasofiemester.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tak for din søde kommentar på min blog. Dit råd hjalp rigtig meget!
    Det er virkelig nogle flotte billeder, du tager, og du har en virkelig flot blog :) ! - jeg er enig med Edotw!
    Din "om jeg"-tekst minder utrolig meget om jeg selv! (og så er det jo dejligt at du er barometerbarn)
    Hvad er det for en bog du læser? :)
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    SvarSlet
  8. Super fede billeder, og super fed blog!

    Håber du vil blive fast læser af min nye blog:)

    Caroline-repeat.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Mange tusinde tak for jeres altid så positive kommentarer!

    SvarSlet
  10. Hej Sofie
    Tusind tak for din dejlige kommentar på min blog!
    Din blog har en utrolig hyggelig og varm stemning, og de her billeder er specielt flotte.
    Farverne og perspektivet på de to øverste er virkelig godt, og spindelvævet med rim, er så flot fanget!
    Jeg glæder mig til at se hvad du kan byde på :)
    God dag
    Anne
    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet