søndag den 12. februar 2012

Feriestemning i vintertiden

Jeg stod tidligt op og så ud af mit vindue den ny faldne sne som dækkede min have. Jeg fik fornemmelsen af varme trods kulden udenfor. Jeg tog med familien ud på en tur langs vandet, og beundrede  hvordan isen havde fanget det vilde hav omkring sig. Jeg kom hjem, og fik varmen ved den knitrende brændeovn, som duftede så dejligt af brænde. Jeg fandt min morfars gamle rejsetaske frem, og begyndte at pakke. Nostalgi. I morgen skal jeg i sommerhus, det giver dejligt at komme lidt væk. Feriestemning. 

5 kommentarer:

  1. Det er simpelthen saa hyggeligt at laese i din meget personlige blog! :)

    SvarSlet
  2. man får jo helt lyst til at smide alt, man har i hænderne, og begive sig ud mod havet! smukt.

    SvarSlet
  3. Dine billeder er utroligt smukke! Fin er din blog.

    SvarSlet
  4. For f***en, hvor er det nogle flotte billeder du har!

    SvarSlet