lørdag den 31. marts 2012

Forårets glæder


Efter en kort dag i skolen, cyklede jeg en omvej hjem, og nød det fantastiske forårsvejr. Solen skinnede stærkt i mine øjne, og mine ben pumpede afsted på cyklens pedaler. Den friske forårsvind tog i mit hår, og imens jeg cyklede fik jeg følelsen af frihed, forårsforelskelse og feriestemning.
Da jeg kom hjem fandt jeg mine forældres gamle støvede vinylplader frem, og undersøgte hver enkel en af dem. De var pakket ind i brunt papir med slidte kanter.

3 kommentarer:

  1. Sikke en herlig blog du har! Den er virkelig personlig og utrolig hyggelig at klikke ind på!
    Jeg vil give dig en tak for den skønne kommentar på min blog, det var rart at du kiggede forbi.

    Forårsknus,
    Camilla.

    SvarSlet
  2. du er da noget af skønneste jeg har mødt længe.. og det samme er din blog.
    Alle de ting, du skriver om i "OM MIG" passer så godt på mig selv. Du minder så meget om mig selv.

    mange kys.

    SvarSlet
  3. Sikken et fint billede af knitrende vinyl :) Det er sådan en fin blog du har!! Det er lidt sjovt at læse din beskrivelse af dig selv. Vi har mange interesser tilfælles:)

    SvarSlet