fredag den 3. august 2012

   

7 kommentarer:

  1. Sikken et stemningsfyldt billede!!

    SvarSlet
  2. Kontrasten i billedet er virkeligt smuk!
    Man får lyst til at være lige i midten af landskabet :)

    SvarSlet
  3. Wauw, det er fortryllende! Som om du vikler dig ind i det gule.. Hvor er det flot! :)

    (Forresten, er det taget på Læsø??)

    SvarSlet
  4. Virkelig flot billede!
    //Anna - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tak for kommentaren, Sofie. Det er sjovt.. jeg har godt nok fulgt din blog i nogen tiden, men jeg har faktisk aldrig bemærket, at du hedder Sofie. Det ved jeg så nu! :)

    Fantastisk flot billede. Det er bare helt perfekt med personen lige i centrum. Elsker også at der er mennesker på billede, så der kommer lidt mere liv i det end ved et standard landskabsbillede. Nice nice nice! :)

    SvarSlet
  6. Mange tusinde tak for de fine ord!
    Sarah: Nej det er ikke på Læsø, men Fanø :-)
    Michelle: Mange tak for rosen, ja mit navn er Sofie, det kan godt være jeg ikke får skrevet det så tydeligt på bloggen

    SvarSlet